مدیرعامل شرکت شمال قلعه: ” روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی،
بر دانشجویان فهیم گرامی باد

روز دانشجو، روز در هم آمیختن تقوا با علم و دانش اندوزی،
بر شما دانشجوی با ایمان مسلمان گرامی باد ”

روز دانشجو، برگی زرین در تقویم ایران، سالروز قدردانی از جوانانی است که با عطش یادگیری، در ادامه‌ی راه دانایی و تعالی فکری پیشتازند. در این روز، به یاد می‌آوریم سنت علم‌آموزی و تلاش‌های نسلی که در پی روشنگری و توسعه‌ی فرهنگ و علم در کشور است. روز دانشجو تنها یک مناسبت نیست، بلکه یادآوری است برای همه آن‌هایی که بر قله‌های دانش تلاش می‌کنند و فردای ایران را به دوش می‌کشند.

در روز دانشجو، دانشگاه‌ها، این خاستگاه‌های اندیشه و نوآوری، میزبان گفت‌وگوهای داغ، سمینارهای علمی و کارگاه‌های آموزشی هستند. مباحث و چالش‌های جامعه در این روز به دستان پرشتاب جوانان سپرده می‌شود تا با نگاهی تازه و نو به افق‌های دوردست راه یابند. دانشجویان، با اندیشه‌های پویا و جویای نام، نشان می‌دهند که این روز، بیش از یک رویداد تقویمی، پیوندی است بین گذشته‌ی پرافتخار و آینده‌ای که همچون سفره‌ای از فرصت‌های نو به‌گستردگی جلو روی می‌گسترد.

این روز، یادآور دانشجویانی است که با قلم‌هایشان بر دیوار تاریخ، کلامی از آزادی و استقلال نوشتند و با خون خود نقش بستند بر جان این سرزمین. نقش‌آفرینی دانشجویان در تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، این روز را به مظهری از آگاهی، نوآوری و پیشگامی بدل کرده است.

بیاییم روز دانشجو را به عنوان فرصتی برای تاکید بر اهمیت علم و دانش، تعهد به تفکر نقاد و پرورش افکاری نو در جوانانمان، به دست آوریم. در پی آن هستیم که از این آتش‌به‌افروخته‌ی دانش و فکر، نوری برای روشنایی‌بخشی به آینده‌ی ایران بسازیم. “روز دانشجو؛ روز جوانه‌های امیدی که در خاک علم و دانش نفس می‌کشند”.

استعلام قیمت